Що ж робити з лінню дитини?

Наукове пояснення ліні відрізняється від нашого уявлення про неї. Ми прирівнюємо лінь до рис характеру людини. Насправді, вона пов’язана з недоліками виховання. Багатьом батькам доводилося боротися з лінню дитини. Хоча, дитяча лінь — взагалі явище надзвичайне, самий неприродний стан в дитячому віці. Саме батьки провокують розвиток цієї неприємної якості. Від батьків залежить, чого в характері малюка буде більше, — працьовитості, допитливості чи інфантилізму і ліні.

Як відучити дитину від ліні? Причини розвитку шкідливої ​​звички

Виходячи з того, що ліниві — це невиховані діти, з’ясуємо найпоширеніші помилки виховання:

  • батьки не змогли зацікавити малюка трудовою, інтелектуальною діяльністю;
  • дитина не справляється з поставленими завданнями, її не навчили, як вести себе в складних ситуаціях;
  • рівень навантажень не відповідає рівню психологічного, розумового, фізичного розвитку учня;
  • в процесі навчання критики більше, ніж схвалення, похвали, що призводить до появи невпевненості, пригнічує ініціативу.

Саме дошкільнята, молодші школярі мають всі дані, щоб добре вчитися. Вони всіляко намагаються позбутися піклування батьків, коли щось не виходить з першого разу. Виявляють жвавий інтерес до самих різних речей, видів діяльності. Володіють великим запасом енергії і необмеженим потенціалом у розвитку інтелекту.

Як побороти лінь дитини? Правила розвитку вольових якостей у дошкільників і учнів початкової школи

Основні звички, здібності, спосіб життя формується з ранніх років. Ось і перемога над дитячою лінню є результатом правильного дошкільного розвитку дитини, виховання школяра молодших класів. Ключові напрямки розвитку:

  • розум;
  • навички пізнавальної діяльності;
  • спонукання до активної діяльності (мотивація);
  • вольові якості.

Перший пункт — це створення умов для сталого розвитку дитячих здібностей, талантів (пам’яті, мислення, уяви, логіки та ін.)

Другий пункт — це пояснення принципів грамотної, продуктивної експлуатації своїх здібностей.

Третій пункт — формування особистої зацікавленості малюка в результатах своєї праці.

Четвертий пункт — організація життєдіяльності дитини, привчання до самостійності, розвиток цілеспрямованості, дисципліни, навичок планування.

Перемогти лінь дитини можливо лише в тому випадку, якщо навчити її жити активно, цікаво.

Позбавити дитину від ліні: рецепт школи ментальної арифметики Соробан®

Перший крок, спрямований на боротьбу з лінню, це переміщення малюка в оточення, де йому просто не дадуть лінуватися. Ідеальним середовищем для виховання працьовитих, старанних, допитливих учнів є розвиваючі курси для дітей — Соробан®, які служать зразком того, як потрібно боротися з дитячою лінню на ранніх етапах навчання (5-11 років). Секретна зброя цих курсів:

  • цікаві для учнів ігрові заняття;
  • концентрація уваги на дитячих успіхах;
  • різнобічний розвиток інтелекту;
  • навчання дітей принципам самостійної та колективної навчальної роботи;
  • підтримка з боку педагогів;
  • індивідуальний підхід до навчання кожного окремо взятого учня.

До переліку ефективних прийомів інтелектуального розвитку в школі, на курсах під керівництвом вчителя слід додати ще один фактор впливу на дитячу поведінку, ставлення до навчання — спосіб життя батьків. Якщо ви хочете звільнити дитину від ліні, подумайте, чи немає у вас цієї звички? Адже мама і тато — перші люди, з яких малюки беруть приклад.